علاقه دابل اس


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

وقتی اعضا میخوان به کسی ابراز علاقه کنند.

  1. کیم هیون جونگ(لیدر).....نمیگه ولی با کاراش نشون میده !
  2. پارک جونگ مین..............بلند میگه من دوستت دارم.
  3. کیم هیونگ جونگ...........با یه صدای بامزه میگه<دوستت دارم>
  4. کیم کیو جونگ................روبروی شما با سرپایین وحالت خجالت میگه<دوستت دارم>!
  5. هئو یونگ سنگ..............در گوشتون زمزمه میکنه.

 وقتی بهشون میگن<دوستت دارم>

  1. کیم هیون جونگ.............یه لبخندشیرین میزنه ودستشو رو شونتون میذاره. 
  2. پارک جونگ مین.............ازتون تشکر میکنه.
  3. کیم هیونگ جونگ..........میگه دوستت دارم وگونتون رو بوس میکنه!!!!!
  4. کیم کیو جونگ ..............بغلتون میکنه.
  5. هئو یونگ سنگ.............نزدیک میشه ولبتونو بوس میکنه!

نظرات شما عزیزان:

Amirsaeed
ساعت16:20---9 فروردين 1392
خب فعلا...

Amirsaeed
ساعت16:15---9 فروردين 1392
حتما. ببخشيد يکم دير ميشه تا بعد از تعطيلات.
ميخواى بيشتر با هم آشنا شيم؟؟؟؟


Amirsaeed
ساعت13:15---9 فروردين 1392
چقدر زود جوابيدى.
پاسخ: هان


Amirsaeed
ساعت13:13---9 فروردين 1392
سلام عزيزم ممنون که لينکيدى منم لينکت کردم کارى باشه در خدمتيم.

Amirsaeed
ساعت13:13---9 فروردين 1392
سلام عزيزم ممنون که لينکيدى منم لينکت کردم کارى باشه در خدمتيم.
پاسخ: نه ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ♥ 12:40 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ